måndag 20 juni 2011

Öppna trädgårdar 1

I söndags ordnade trädgårdsföreningen i Vårgårda "Öppna trädgårdar" i samhället med omnejd. Jag valde att besöka de tre trädgårdar som ligger inom cykelavstånd från mig. Tyvärr regnade det oavbrutet så det blev inte någon vidare tillströmning av folk men vi som vågade oss ut fick se mycket fint:-)
Jag börjar med ett litet bildcollage från Ylvas trädgård där det bjöds på en charmig blandning av blommor, konst och olika trädgårdsstilar.
Klicka på bilden om du vill se den större:


En annan dag fortsätter jag med de andra två trädgårdarna.

Ha det bra!

3 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Fina bilder tycker jag att du fick ialla fall. kram johanna

Anna Vattenkanna sa...

Så tråkigt med hällregn... Jag kollade lite på dina äldre inlägg och vilka fantastiska bilder du har från Enköping. Underbart att få ta del av.

Kram Anna Vattenkanna

Livsnjutaren sa...

Härlig blogg jag hittade. Lägger mig som följare;)